torsdag 26 april 2012

Valbo




Hej hej!
Idag har Loke åkt till farmor och farfar i Stockholm och ska vara där över helgen. Passade på att shoppa lite i Valbo när jag ändå var där ;) vad det blev (förutom ikea) visar jag er snaart, men inte just ikväll.

Regn och rusk har det varit idag och jag har blivit riktigt frusen. Jag myser nu runt här hemma i min flanellpyjamas och planerar helgen.


Påfyllning av fina glas, en flaska flädersaft och ljuvlig rosmarin inhandlades bl.a vid ikeabesöket idag.

Ojoj, vad tiden springer iväg!
Dax att fixa kvällssysslorna. Hörs snart igen!

Kram Milla

5 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

ikea är alltid lika trevligt. likadana spetsdynor pryder vår soffa också.
~marita~

Helena sa...

Hej!
Härligt med shoppingtur och IKEA är ju inte helt fel! Ha en bra helg! Kram Helena

Anonym sa...

Så fin du är och koftan passar dig perfekt.
Ha en mysig fredagskväll
Kram
AC

Anonym sa...

Så fin du är och koftan passar dig perfekt.
Ha en mysig fredagskväll
Kram
AC

Photo by Maria sa...

Vilken snygg Odd Molly-kofta.. Ja hela du är ju snygg =)

Ha nu en fin fredag..

Kram Mia