söndag 22 april 2012

Mysdag & Muffins

Med barnmusik i bakgrunden (tio små sprattelgubbar) laddar lillprinsen inför bakningen.


Båda mina pojkar gillar att baka. Det blir mest fikabröd men tänkte att vi skulle ge oss på matbröd någon dag.


Hej rara bloggisar!
Tack för att ni tittar in här hos mig/oss.

Vilken skön söndag vi haft idag. Linus har lekt med kompisar hela dagen. Själv har jag varit på en skön PW. Ja lillprinsen åkte bredvid med sin cykel så någon lugn promenad blev det inte ;) Han är så duktig och älskar verkligen att cykla.
På eftermiddagen blev det muffinsbak och nu ser Loke på film medans jag har slagit mig ner framför datorn. Snart ska vi åka och hämta storebror som leker borta.



Igår hade vi en trevlig kväll tillsammans med goda vänner som var här på middag.
En lugn kväll trots fyra pojkar i huset ;) Vi vuxna tog ett glas rött eller två..


Passa på att njuta av resten av kvällen så hörs vi snart igen.
Kramis på er!
Milla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken goding han är!!!!!
Så mysigt med bakning, ser att han lägger ut formarna med största precision.
Ha en fortsatt skön söndag.
Kram
AC

emmashem sa...

Hos oss blev det också muffinsbak i helgen:)
Önskar en fortsatt fin söndag!
Kram Emma

Unknown sa...

Så härliga bilder på lillprinsen.
Låter som om ni haft en skön helg.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Härliga bakbilder på er fina son =)
Och säkert smakade muffinsen ljuvligt när en så söt bagare gjort dem..

Kram Mia

Joans Country Living sa...

Hi, hiiii - såååå fin han är ;o))
Kram...