torsdag 12 april 2012

Våren är tillbaka :O)

På köksbordet just nu: Körsbärskvistar i gamla glasflaskor. Älskar den turkosa färgen på flaskorna.
Linneduk och rottinglyktor från vår butik.

 Har fått min näst sista tidning av Elle Interiör och tyvärr blir det ingen fortsättning på prenumerationen. Tycker tidningen har blivit sämre, inte alls lika mycket reportage längre. Bara en massa reklam trist, men går nog tillbaka till Lantliv igen som jag gillar mycket bättre.

Hej Svejs!
Här händer det grejer! Det har med jobb och Citronen att göra men mer kan jag inte berätta i dagsläget.

Ser ut att bli en riktigt skön dag idag. Solen skiner och vårkänslorna flödar åter igen :O)

Idag blir det en date med bästa Erica vilket jag ser fram emot :O)

Kram på er! /Milla

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

visst är dom underbara dessa turkosa flaskor. Min farbror ropade in en hel kartong med sådana till mig i höstas gissa om jag blev lycklig 18 st för 100 pix=) Ha en trevlig helg!
Kram Gabriella

Photo by Maria sa...

Nyfiken blir jag ju av ditt inlägg =) skall bli spännande att se vad du jobbar med..

Sådana flaskor har jag med, hade dille på flaskor ett tag så jag har ett antal =) Snygga är de..

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia