lördag 14 april 2012

Ser ni vad det är?

På promenad med goa vännerna Erica och lilla Vincent.




Tjingeling på kvällskvisten!
Har lärt mig att inte skriva vad jag ska göra utan istället skriva i efterhand vad jag har gjort. För av någon konstig anledning blir det annars inte av..(Har hänt flera gånger då något varit planerat) Förstår ni vad jag menar?? Som i torsdags t.ex. då jag skulle träffa Erica. Det kom jobb emellan och daten blev inställd men tillslut fick vi till det och idag kan jag skriva om vad vi gjort :O)


Ja, som ni ser på bilderna har vi idag besökt Agnmyren för att titta på grodor. Mer om detta kan ni läsa om HÄR från förra årets inlägg.


Status övervåningen: Både Linus rum och gästrummets fondvägg av panel är nu färdigmålade. Golvet i gästrummet är kvistlackat och färdigt att grundas imorgon.
Nedervåning: Foder runt det sista köksfönstret (har suttit uppe länge men inte blivit målat) har grundmålats och foder till det sista sovrumsfönstret är målat och klart för att sättas upp.
Ja, det fattas lite lister och foder i de flesta rum här hemma men nu har jag tagit tag i det och fixar o donar. Vill ha klart nu och får så mycket energi när solen tittar fram efter en lång vinter (då jag inte alls har lika mycket energi).


Vad vi ska göra imorgon tänker jag inte berätta, med risk för att det inte blir av! Hihi


Godnatt ni fina!
Kram Milla

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, man får ta saker och ting i efterhand om dom blev av, lätt att det kommer något annat i mellan.
Oj oj vad ni jobbar lite här och där. Bäst att smida när järnet är varmt!!!
Sköna söndag till dig
Kram
AC

Team Åsgård sa...

Hmm... Det där känner jag igen alltför väl. Jag brukar också mest skriva vad jag har gjort. Planer har en förmåga att skita sig.
Ha en trevlig dag och hoppas solen skiner på dig:))
//Cicki

Photo by Maria sa...

Vet precis vad du menar med att skriva innan vad man skall hitta på och så blir det inte av av någon anledning..

Grodorna i vår damm/sjö har inte vaknat till liv än men snart är det säkert dags..

Njut av söndagen..

Kram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, detta var ju bara för underbart...... NOT:))
Här sitter jag med en kopp kaffe och en tårtbit från igår och njuter och så ser jag de äckliga grodynglen. Blä! Det är nog bland det äckligaste jag vet. Hua!

Kram Teres