söndag 15 april 2012

Seco Kidz


Hej!
Tittar in en snabbis för att visa jackan jag pratade om här i veckan. Lokes fiiina vår/sommarjacka. En Didriksons köpt på Seco kidz (och inte på Gekås som man skulle kunna tro om man tittar på galgen. Jag har faktiskt aldrig varit där så den har nog hamnat hos oss efter en av mamsens alla shoppingresor dit :) i Mora. Seco kidz öppnade för drygt ett år sedan och jag har varit med sen starten. De har nämligen en avdelning begagnade kläder samt en liten butik med nya söta kläder. Jag lämnar med jämna mellanrum in pojkarnas urväxta kläder och kan sen välja nya för pengarna. Smart tycker jag och billigt blir det ju åxå när man ska köpa nya kläder.


Älskar detta Pippi inspirerande mönster.

Mjuk och skön inuti.


Nu ska jag och pojkarna ta en mysig söndagsfika. En nygräddad vaniljkaka väntar i ugnen.

Tjingeling!

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

jätte fin jacka..smart med ett ställe man kan lämna in kläder på
Här blir det bara att hiva iväg till nära och kära hihi!!
Ha det gott!
kram gaBRIELLA