måndag 16 april 2012

Vilken måndag!

 Jag i skönaste sjalen från Vintage by Fé. Skinnjackan är gammal och kommer från HM. I helgen färgade jag äntligen håret (utväxten) och om ni tittar riktigt noga kan ni nog tillochmed se färgrester i pannan. Haha


Ja, det var väl väntat!! Medans det var snö kaos i bl.a den stora staden under förra veckan hade vi här i Dalarna sol men imorse kom det även hit, och det med besked. En decimeter snö ute och det har fortsatt snöa hela dagen. Lilltrollet var förstås överlycklig och stutsade ut till bilen :O)

Mamsens ytterdörr in till fritidshuset. Hjärtat kommer från vår butik men mamma har klätt det med en konstgjord somrig slingerväxt. Tjusigt!

Lunchen är slut för min del och det är dax att fortsätta.
Ses snart igen!
Kram Milla

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Hade du inte sagt ngt hade jag inte sett färgen i pannan.. Ha ha.. Men du är fin även med det =) En skönhet klär i allt..

Ha en fin måndagskväll..

Kram Mia

LissAnna sa...

Så fin du är.

Ja, den här snön ville man ju rakt inte ha.
Nu vill jag ha värme. Kram Stina