måndag 28 maj 2012

Mors dag


Här kommer ett sent grattis till er alla fina mammor som finns där ute!
(Så sent att det hann slå om till måndag ;)

Det är inte lätt alla gånger men jag försöker verkligen göra mitt bästa för mina två hjärtegryn som jag älskar över allt annat.
Det har varit så tomt här i helgen då Linus varit borta men nu är han äntligen tillbaka :O) Han har haft en fartfylld helg med sin pappa, faster och farmor. Åkt båt och hoj, badat och besökt Liseberg.


Jag och Loke har haft ännu en mysig dag tillsammans med picknic i det gröna.
(Sen har vi varit in till stan på ett snabbplanerat möte men ojoj vilket möte det blev. Loke fick myror i brallan som aldrig förr och sprang runt och stojade. Jag kommer knappt ihåg vad jag sa ;)

Söt liten burk som Linus fick på sin födelsedag av två tjejer i klassen. De hade bakat kakor och fyllt den med :O) Så gulligt


(Jag har inte fixat picsen än så min och Lokes dag igår kommer i bilder till veckan.)

Imorgon ska jag jobba på Kapp Ahl och börjar extra tidigt. Ska bli skoj.




Ser ni vad som ligger och sover intill pojkarnas lekstuga :O)
Sötaste kotten som sprang runt på gården idag.


Kram Milla

3 kommentarer:

Team Åsgård sa...

Tack! Och grattis till dig också:))
//Cicki

Browneyedgirl sa...

Vilken söt liten en =) Hade med en liten igelkott förra året, men inte i år. Kram så länge

ullie sa...

mysiga bilder

hoppas din dag varit bra . här ok men mycket kram