onsdag 20 juni 2012

Glassig dag

Gäsp!
Ett sent inlägg även ikväll ;)


Igår fick jag två roliga paket med posten. Ett innehöll min vinst som jag skrev om för några dagar sedan och i det andra låg finaste humanity armbandet som jag beställt från Campadre. Paketet innehöll även ett sött rosa iphone fodral men det visar jag en annan dag.


En soft dag har jag haft idag med besök på glassbåten och massagebehandling :O)
(Fast på em/kvällen har jag å andra sidan jobbat rätt ordentligt!)




En promenad nere vid kajen.




Nu blir det bums isäng. Nattiskram till er och tack för att ni tittar in :O)

2 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

ser ut att haft en mysig dag..Dom är såå fina humanity armbanden, köpte ett i våras med metallspänne och det används flitigt..Fint det vart med ditt namn;)
Ha en trevlig midsommar
Kram Gabriella

rose japan sa...

Hi Milla!!! kisses rose jpo