lördag 16 juni 2012

Helgmys


Två riktigt sköna dagar har vi haft, jag och lillprinsen.
Igår gjorde vi stan ;)

Lånade film & bok på bibblan och lunchade på china, där Loke åt friterad bläckfisk.
Efter maten åkte vi till Arken Zoo för att titta på söta djur och avslutade sen med glass på glassbåten. Till Lokes stora lycka kom hans förskolekompis Gustav dit samtidigt och de två passade på att busa allt de orkade.

På glassbåtens tak. Min Loke har ni till vänster. De är allt bra lika de små lintottarna ;)

Glassbåtens hoppborg.

Idag har vi mest varit hemmavid. Jag har fortsatt mitt plock & städ här hemma med besök då och då av mostrar & kusin vitamin :O)

Hoppas ni njuter av helgen ni som är lediga, trots regn på många håll. Jag är bara överlycklig att slippa snön och den riktiga kylan som vintern bär med sig.

Haha, är det inte kor på vägen så står det älgar vid vägkanten :O)

Hejsan hoppsan, nu tar jag natt!
Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supermysig dag med din lilla fina kille!!!
Sköna söndag till dig.
Kram
AC

Joans Country Living sa...

Oj, elsker bare älgar ;o) Länges til Sollerön ;o) Så söde, dine to små prinser ;o))