måndag 18 juni 2012

Pyssel & vinst

Igår kväll klippte jag till vimplar av vaxduk.

Ett lite grövre snöre passar bra då vimpelslingan ska få hänga ute.


Jag använde både lim och några stygn med sytråd. Jag vet inte riktigt hur bra det håller ute i regn med jag gör ett försök såhär så får vi se sen.

Hej Midsommarvecka!

Igår hade vi trevlig sällskap här av Lokes förskolekompis Måns och hans mamma. Pojkarna lekte i flera timmar. Små godingar.

Ikväll får de träffas igen då vi har sommarfest med dagis och det ska bli så trevligt.

Tre har legat i press inatt, när hela vimpelslingan är klar och hänger på sin rätta plats i trädgården ska jag visa er igen.

Jag jobbar heeeeela midsommarhelgen. Under den helgen får jag ihop till heltid och är långledig nu istället. Ledig hela veckan fram till kl.14 på midsommarafton. Rätt skönt ändå. Vi får fira innan jag åker på jobb och fortsätta när jag kommer hem söndag morgon ;)

Jag fick en glad överraskning när jag kikade in på 56kilo, jag blev en av tre lyckliga vinnare av tidningen Mat & Hälsa som fina Åse är med i.

Önskar er alla som tittar in här en toppendag!
Kramelikram
Milla

4 kommentarer:

Team Åsgård sa...

Så fina somriga vimplar. Det håller nog när du sytt. Och vi hoppas ju på finväder:)
Såg att du varit på bio. Jag tänkte också gå och se den där filmen så det var kul att höra att den var bra. Jag älskar sagofilmer! Jag har nog varit en sagoprinsessa tror jag;)

Ha det så bra och Trevlig midsommar om vi inte hörs innan! /Cicki

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Så söt vimpel♥
Va bra att du vart nöjd med sign:en
Min adress är:
Gabriella Åhs
Dunderbostigen 10
73832 Norberg
Va spännande;)
Kramizar från mig

Fiffi sa...

Men guuuuud så duktig du är!! Superfint blir det! :O)

rose japan sa...

Millla beautiful!!!

Kisses rose jp