måndag 25 juni 2012

Medeltidsmarknaden Pingsthelgen

Min egen lilla riddare


Gycklare kastar knivar och eldfacklor.

Mums med en god klubba till tornerspelen.
Den blå riddaren som Loke höll på vann :O)

Klubbor med smak av bl.a häxblod ;)

Vi spelade musroulette där priset var en hemlis från Island men tyvärr blev det ingen vinst.



Var såå sugen att fläta håret, nästa år kanske..




Hej igen!
Jag har ju helt glömt bort att visa er bilderna från pingsthelgen då vi var på medeltidsmarknaden i Leksand.
Vilken otroligt mysig marknad! Längtar redan till nästa år :O)


De bästa dagarna är absolut de dagar jag får spendera med mina pojkar. Tiden kommer aldrig igen och jag försöker ta tillvara på den så mycket det bara går. Snart är de små grynen stora 

Nattiskram till er raringar!

3 kommentarer:

Team Åsgård sa...

Det gör du så rätt i för snart är dom stora och man hann inte riktigt med. Jag har bara en av tre kvar här hemma. Men dom kommer hem och hälsar på ganska ofta. Särskilt den ena men det beror nog mest på att jag har hennes häst som gisslan här hemma;)
Ha det bra och kram på dig!

Trillingmammans blogg sa...

Va mysigt det ser ut helt underbara bilder! :)

Helena sa...

Hej!
Ser verkligen jätteskoj ut! Jag försöker också njuta av mina små så mycket som möjligt! Det är ju sååå fantastiskt, varje dag!
Ha en skön helg!
Kram Helena
(fd Mysigt hemma)