söndag 1 juli 2012

Tomteland & Cirkus

Hej raringar!
Dagarna flyger fram och bloggen hinns inte riktigt med. 
Här kommer en uppdatering på vad vi gjort de senaste dagarna :O)

Tomteland
Helt underbar natur på tomteland.

Loke och hans sysslingar Emma & Emilia

Den vackra Sagofén.



Cirkus Maximum
Jag hann nästan med att fota lillprinsen till häst ;)



Mina två ♥ är nu hos sin pappa och är saknade här hemma.

Det har ju varit rätt dåligt väder men perfekt för många aktiviteter ändå.

Imorgon jobbar jag kväll/natt så jag hoppas dagen bjuder på solsken.

Hoppas ni alla mår tipptopp :O)
Kram


2 kommentarer:

sussi sa...

Så mysigt ni har haft det. jag får väl ta mitt när jag har semester. måste jobba 2 veckor till. kram Sussi

Trillingmammans blogg sa...

Å vilka härliga bilder. Ja biten bara flyger iväg! :)