fredag 20 juli 2012

Malung

 En suddig bild på kvällens outfit. Klänning från HM.
Har haft en toppenkväll med massor av bra dans :O)


Hej mitt i natten!
Vi befinner oss i Malung. Här pågår dansveckan för fullt. Den inleddes med Guldklavegalan i söndags och avslutas med ett fyrverkeri på lördag.


Runt 8.000 pers var det på Orrskogen ikväll. Sammanlagt har drygt 36.000 besökt parken sen i söndags så ni kan tro att det är mycket dansanta människor. Blir nog ett rekord i år (igen!). Nån av er bloggisar som är här kanske?


Men jösses vad kallt det är här. Längtar efter värmen på Solens ö.


Tack sötaste vänner för trevligt sällskap och supergod mat ikväll.


Nu ska jag stänga ögonen och vila en stund innan pojkarna drar upp mamma ur sängen.
Nattis kramar

1 kommentar:

Team Åsgård sa...

Jag gillar hårdrock så jag passar mig för Malung jag;) Har en kollega som är där och jag vet att hon har jättekul. Ni kanske har dansat ihop med varann på nåt trångt dansgolv:)
Du är så fin, jättesnygga kläder som vanligt!
Ha så kul och kram:))