måndag 16 juli 2012

Thaigryta med Lax


Idag är jag själv hemma och det är jättetrist. Fy vad låg jag blir! Hade en massa måsten men struntade i allt och gick upp och tittade på en film istället. - Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta. En gammal film från 2004 men mycket bra, tack bästa Carina för tipset/lånet :O)

Till det blev det thaigryta från Abba som ni ser här ovan. Supergod och smidig när man inte känner för att laga något avancerat. Stekte bara en lax i stekpannan och värmde soppan i ugnen och vips så var det klart :O)
Sweet dreams

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Sådan mat är guld värd vissa dagar..
Slappar dagar med film och lätt mat kan vara sköna, jag hade med en sådan igår..

Ha nu en fin tisdag..

Kram Mia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

måste jag testa, undrar om man kan ta vanlig torsk isället
Hoppas du får en bättre dag idag.
kram Gabriella