torsdag 9 augusti 2012

Framtiden

Mycket funderingar som snurrar runt i huvudet inför hösten/vintern. Inget negativt men en del saker som jag måste ta itu med.


Det är så skönt att huset börjar bli mer och mer klart (vi bodde på en byggplats i två år så att vi saknar hall/farstu känns som en bagatell).

När det gäller jobb är det så många olika saker jag vill göra. Jag måste välja ut några, att göra allt går ju rakt inte! Tänk att man vill så mycket. Och att ha mycket ledig tid med barnen väger tungt. Där spelar jobben in till stor del.

Min egen träning är ett måste i höst/vinter. PW med Loke i vagnen, dans (när barnvakt finnes) och kvällsträning med hantlar eller kettleballs när barnen somnat får det nog bli.
Jag har aldrig testat kettleballs och om ni har något bra tips på program eller hemsida får ni gärna tipsa!


Idag har jag heldag på jobbet och detta är ett tidsintsällt inlägg!
Kram

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig dag.Mysigt när man vill mycket sedan gäller det ju bara att få till det så det funkar.Ha en fin dag vännen.Kramar Rita ♥

Himlavit sa...

Hej på dig. Låter som att du har lite i tankarna. Jag sitter i samma sitts och tankarna far runt i det lilla huvudet så det nästan gör ont ibland, hehe.
Hoppas att du har en fin dag och lycka till med all tankesortering =)
KRAM Tessan

rose japan sa...

Hi Milla beautiful shoes, kisses

rose jp

Lantligt i smultronbacken sa...

Känner igen det där med många tankar och funderingar som ska gå ihop med verkliga livet. Det finns många vill men även de måsten ska få plats. Inte lät inte.
Det jag har börjat gå efter är att jag gör saker som jag i slutändan mår bra över och familjen är det viktiga. Man måste välja bort vissa saker och tänka lite annorlunda på andra, det går.

Kram Teres

Anonym sa...

Ibland snurrar tankarna. Jag vet, om allt mellan himmel och jord!!!
Du kommer säkert att välja det rätta, det är jag helt övertygad om.
Ha det gott
Kram
AC

Trillingmammans blogg sa...

Vilka fina skor! :)