onsdag 8 augusti 2012

Godkänt på första försöket

 Det brukar hänga ganska många killar här och spela så många kuddar kan komma till användning då de sitter både i sängen och på golvet.
Det svartvita kuddarna/plädarna som flyttades hit igår istället för det grå ska nog gillas då svart är favoritfärgen ;) Linus vill ha svarta väggar men huamig så mörkt det skulle bli. Ryser av tanken! Men kommer ihåg då jag själv var ett par år äldre än han är nu, då ville jag åxå ha svarta väggar i mitt flickrum ;) Vilket jag inte fick! En grannkille fick exakt de tapeter som jag ville ha och jag minns att jag var så avis :O)


Godmorgon ladies!

Höstens gympakläder är inhandlade till Linus. Vi har inte alls samma smak på kläder och jag får nästan alltid lämna tillbaka det jag köpt. Följa med och handla vill han inte heller. Den här gången lyckades jag träffa rätt på första försöket :O)


Kläderna kommer från KappAhl och är deras "sportiga" barnmärke WOXA.
Just nu är det ett erbjudande på just dessa träningkläder i butiken. De finns även i en tjej variant.


Kram

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint rum din Linus har.Kanon mysigt.Åååå vad skoj att han gillade kläderna.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

Trillingmammans blogg sa...

Tjusigt med kuddarna! :)

Anonym sa...

Superfina kläder!!!
Ha ha jag hade bruna väggar i mitt rum och var så nöjd!!
Så mysigt Linus har på sitt rum, jag förstår att hans kompisar trivs på rummet.
Kram kram
AC

Agnetha sa...

Gu va snyggt det är med svart o vitt! Härligt killigt ;)
Har själv en "grabb", han är 21 år nu (!!) som aldrig ville följa med o handla o även dissade det man köpte ;)
Inte lätt o va mamma ibland hihi...ha en fin dag nu, kram Agnetha