lördag 15 september 2012

En del av tv-rummet

Den lilla tavlan har jag gjort själv utav en av mina DAY-servetter och en ram från Ikea. Buddha från Indiska, lampa Ikea. Den stora klockan vill jag byta ut mot en mindre ljusare klocka i vitt eller grått.

I tv-rummet står lilla skänken som ni skymtade i förra inlägget. Här bakom ska pärlspontsväggen ska upp, takbjälkarna som inte syns i bild ska kläs in och sängen ska bäddas lite mysigare. Kuddarna är hemsydda av tyg från Nyblom o Kollén, överkast IB Laursen, sängkappa Jysk. Golvet är riktigt gammalt och har legat i huset innan vi plockade ner det från grannkommunen.

********

Åh, vilken gränslös kärlek man har till sina barn. Älskar mina fina ungar innerligt   Kunde inte låta bli att lägga in ett litet foto på en av mina godingar (min andra goding vill inte vara med på bild).
Kärlek, det största av allt 

Inga kommentarer: