onsdag 19 september 2012

Sommaren rensas bort

Galgar Ikea, Indiska och en lokal butik. Klädställning Ikea, ripsmatta Nyblom o Kollén, tassel  på spegeln Hemtex, spegel jysk (men målad vit för att bättre passa in i sovrummet, den är rätt gul i färgen annars och gillas inte) Väska KappAhl

 I den gamla resväskan förvarar jag alla mina sjalar. (Jodå, ytterligare ett projekt jag inte gjort klart. Underdelen är bara grundad. I vinter ska jag ta tag i något projekt varje vecka. Nu ska det inte finnas några fler halvfärdiga projekt i detta hus ;)



Vilket dröm dressing room. Hade kunnat sova där på bänken omgiven av allt vackert :O)
Bilden har jag i min inspirationsmapp, såg jag för längesedan på "Under en vind" men vet inte om det är ett lånat foto.


Good morning Ladies!
Har nyss skickat iväg lillprinsen på utflykt till skogen med förskolan.
Själv har jag en dag full av pappersarbete och ett möte.

Jag tog mig förresten ur sängen igår utan problem men idag börjar ryggen kännas av igen. Jaja, det går nog över, finns värre saker man kan råka ut för så nog pratat om det ;)

Önskar er en riktigt fin dag!
Kramar

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja ett eget dressingroom hade ju inte varit fel och jag har världens bästa idé på hur jag skulle vilja göra ett. Fast ganska litet hade det blivit, men ändå, får se om det blir av nån gång.
Du har iallafall en väldigt fin dressinghörna =))

Kram Catta

Lycka är ~ Onnea on sa...

så fina och ljusa eärger på dina kläder. tror jag inte har så många plagg som egentligen hör till sommaren, kanske då nån klänning.
det blir nog använt året om :S

Photo by Maria sa...

Halvfärdiga projekt har jag med här hemma, borde ta tag i det..
Vilka fina bilder, både de som är dina och insp.bilderna.. Så där skulle man ha det..

Njut av onsdagen..

Kram Mia