torsdag 31 januari 2013

10 min. blev 4 tim.

 
På väg hem från Gävle igår var vi så sugna på glass och när vi såg dessa skyltar kunde vi inte motstå :O) Glass i stora lass och godis till helgen. (Vi hann inte så långt, butiken ligger i Hofors).

Go´kväll goingar!

Ligger här i stora sängen med en gullunge på var sida och tittar på fablernas värld. Jodå, just nu är de världens finaste men de har båda haft sina baksidor idag åxå. Puh, man får då veta att man lever ;)
Ska natta de små...återkommer om en stund!



Go´dag ;)
Jag somnade allt av igår när jag skulle lägga lillfisen. Trodde jag vaknade upp efter 10 minuter men insåg att jag legat där mer än fyra timmar. Klockan var ett på natten. Snopet!! Jag som inte gjort annat än vilat i flera dagar trodde inte jag hade så lätt för att somna.
Ny dag idag, Linus är i skolan och jag, Loke och mormor har varit ut på en sparktur. Solen skiner och det är en aldeles fantastisk dag idag :O) Vår i luften!

Nu ska jag fortsätta med matlagningen medans Lillprinsen leker så det står härliga till i sitt rum. Ljudeffekterna är många ;)

Kram

Inga kommentarer: