tisdag 29 januari 2013

Dans & sånt



Jag börjar bli sugen på dans. Danskläderna hänger bara och väntar och längtar, precis som jag ;O) (Fast jag ligger mest då, inte hänger.. ;)

Shortsen och de blanka tightsen Vero Moda, toppen KappAhl.



Tisdag idag och piggare!

Visst är jag dunderförkyld men klart mycket piggare idag :O)
Men nu får det vara slutskrivet om denna urtrista flunsa. Basta!

Nu är taken klara i båda sovrummen på övervåningen. Stockarna är igen satta på enklaste vis och jag är jättenöjd :O) Bara för mig att börja måla (om jag nu kunde bestämma mig för vilken färg..täckande lr lasyr.. Nåväl, tål att tänkas på).

Dioder är inhandlade till de båda taken såå: Herr Elektriker, hoppas du har tid å det snaraste ;O)

Jag tänker inte skriva om hur min dag i sängen varit utan berättar istället vad morgondagen har att erbjuda:
Imorgon blir det en tripp till Gävle i snöstormen.

Med det säger jag go´natt!
Kram Kram

Inga kommentarer: