fredag 17 januari 2014

Ett collage till mig

Jag vill ha julen 2013 samlad här på bloggen i bilder.
Så att jag kan blicka tillbaka kommande år...

Så här kommer ett inlägg alldeles för mig själv (för ni som följer mig på insta har redan sett bilderna). Är det förresten någon av er som kikar in här som INTE har instagram?


Klart finaste granen någonsin. Och det är ingen köpgran! Vår snälla granne lät oss välja ut en på hans tomt invid Siljan.

Pojkarna fick såklart klä granen. Det blev en blandning av döskallar i silver, svart och vitt, egengjorda strutar och smällkarameller, julpyssel från skola/förskola, änglavingar och tomtebloss.

Tredje advent.

Den fina julgransmattan i linne blev en bordsduk i år.

Hemgjort julgodis hör julen till. Liksom pepparkakebak.


Silverträdet från Day pryder kylskåpet.

Mamsens underbart goda sillsallad hör julen till.



  
Nu väntar en god natts sömn.
Gonattkramar

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jag har inte instagram!!!

Anonym sa...

Ser ut som att ni haft en riktigt mysig jul. Alltid roligt att titta på bilder från året innan.
Ha en skön söndag
kram
AC