onsdag 15 januari 2014

Igår var det min dag minsann



Hej & Hå vad tiden går!
Igår blev jag hela 40 vintrar. Heeelt galet!

Eftersom jag har mina små kriser & downperioder titt som tätt ändå
 har jag inte hamnat i någon speciell 40-års kris ;O)
Jag tycker allt att man ser på saker och ting mycket klokare nu och vet sina begränsningar bättre. Och framförallt vad som är viktigt att lägga tid på.



Jag dukade upp med fika efter jobbet och både släkt och vänner droppade in under kvällen med skön sång, ljuvliga buketter och presenter. Sååå himla mysigt 

Mina små prinsar gav mig frukost på sängen. De ställde klockan själv och smög ner till köket under tidig morgon. Gullungar 

Party får det bli när våren kommer med värmen :O)



I morgon blir det att fira igen då Linus har namnsdag (hans andranamn).

Trevlig fortsättning på kvällen!

Inga kommentarer: