fredag 28 januari 2011

Fredagsmys!



Lapptäcke från butiken. 995kr



Härliga Fredagskväll :)
Let´s dance, älgfilé och vin. Mumsigt!
Måste varva målningen här hemma med lite mys oxå :)

Pojkarna har fått nya lapptäcken till sina sängar. Storprinsen ett i blått och vitt. Lillprinsens går i ljusgrått och vitt. Så småningom när Linus får nytt rum, tar loke över Linus gamla rum. Då ska han få den fina sängen jag köpte i somras. Sängen ser ni HÄR.

Imorgon ska jag upp ganska tidigt. Jag ska vara med på Zumba. Det är ska bli jättekul. Inte behöver jag åka in till Mora heller. Det blir faktiskt ett pass här på ön :) Annars är det Mora som gäller om man vill träna annat än gym. Får se hur det går, gäller att inte dricka för mycket vin ikväll. Hihi Jag har tränat zumba en gång förut. Tycker det är en kanonrolig träningsform där man får träna både kordination och styrka. Wish me luck!

Mysig fredagskväll till er som tittar in!
Kram /Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Älgfilé låter inte helt fel. Har bara ätit det en gång och då smakade det himmelskt gott.
Även jag får nog ta det lungt med vitet ikväll, ska ju jobba imorn men hade hellre provat på zumba..;).
Ha en bra kväll, kram Ing-Britt

The House of Antoinette sa...

Låter som en smarrig middag.
Åhhh, Zumba är verkligen sååå kul - jag blir så himla glad av att köra det passen...

Ha en underbar helg, kram Anette

PS Lapptäckena är verkligen ljuvligt fina.

Unknown sa...

Låter som en härlig fredagskväll! Så fint med lapptäcken!! tankarna går till mormor..☺ härliga minnen. Ha det gott o ha en fortsatt trevlig helg! Kram Lenita

Levis o Vilda sa...

Åh, vilka fina lapptäcken! Måste genast in o kolla på!

Ha en bra kväll o hoppas det gick bra på Zumban.

Kram Mia