torsdag 27 januari 2011

Snart kommer de..

Älskar den här tunikan. Supersnygg med ett par slitna jeans till.
Khakifärgad top. Snygg till jeansshortsen i sommar.
Ljuv tunika i färgen pink.
Vit vacker sommarklänning.

Hej!
Ja, om cirka en månad ska klädkollektionen komma. Det känns jätteskoj att kunna ta in kläder i butiken. Idag visar jag upp ett smakprov på vad som kommer :)

En annan sak som kommer att komma in i butiken är små söta glasburkar med gammeldags godis och lika små söta glasburkar med kryddor. Jag vill att gårdsbutiken ska kännas lite som en gammal lanthandel. I sommar har jag oxå räknat med att bygga om kassadisken så jag får in den gamla kassa-apparaten. För er som inte kommer ihåg hur den ser ut kan ni titta HÄR.

Oj, vad det är rörigt här hemma nu. Det ligger material överallt, det går knappt att röra sig. Jobbigt men jag är säker på att det är värt det i slutändan. :) Det pågår målning varje dag..

Ha en härlig dag och tack för att ni tittar in 
Kram /Milla
Ps. Tack till Erika/Det vita dårhuset för en fin tävling :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jisses vilka snygga tunikor, kommer in senare och kollar på allt fint du har.
Ha en fin dag.

//E

Unknown sa...

Vilken underbar tunika på första bilden. En sådan till midsommarfesten vore inte helt fel. Får hålla koll när den kommer om den kommer till nät butiken förstås :).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Zinkhjärtat ♥ sa...

Jag kan bara hålla med!! Kläderna är för ljuvliga!!

Stor Kram Annelie ♥

Det vita dårhuset sa...

Men då är det du som hojtar till MED EN GÅNG när tunikorna kommer!! Vill ha!!!
Och du! Tack själv :))
En ära att lotta ut från din underbara butik.

Kram Erika

Lycka är ~ Onnea on sa...

just kläder i sån stil jag gillar. fina.
sköt om dig och ha det så bra!
~Marita~

vitadrömmarobusigabarn sa...

Herregud så fina kläder,bara älskar spetsar o volanger ja allt som är nu
Må så gott
kram Tina

Nilla sa...

Jättefina tunikor du visar och tack för tipset med gardinstången.
Så enkelt och så smart.

Ha de bäst !!
Nilla