onsdag 6 april 2011


Trött liten pojke ser på TV i mamsens säng.

God dag kära bloggisar!
Idag är det ingen pigg Milla som sitter vid datorn. Mina små troll har hållit mig vaken stora delar av natten. De har sovit oroligt och vaknat hela tiden. Hoppas ingen sjuka är påväg bara.. Räcker med en natts dålig sömn när man redan ligger på gränsen, sen är jag helt seg ;)

Solen skiner utanför och jag hoppas kunna ta med mig dagens pappersjobb ut för att piggna till lite :)

Men nu dax för en kopp grönt thé för först ska paket packas och fraktsedlar skrivas ut.

Hej svejs!
Kramar Milla

3 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Liten söt pojke i en stor säng. Stackars dig om du sovit dåligt.
Hoppas att det inte är någon sjuka på väg.
Kram och hoppas du får en skön kväll
AC

LinnaLi sa...

har varit lika här i natt. En hostig liten tjej har vi. Nu på eftermiddagen upptäckte vi även att en ögoninflammation är på intåg. SUCK!

Hoppas ni slipper sjuka!

Kram Linda

dagdrömmar i vitt sa...

söt kille :)
Stackare sömnen är a och o. Ett tips från mig är att du börjar dricka aloe vera. Finns narurell eller med smak. Det är mycket eferktivt när man är trött. Och man känner snabbt resultat. I alla fall för mig och mina vänner.
Hoppas du i alla fall kan ta en och annan tiominuters lur:)
Kramkram / Nettan