torsdag 15 december 2011


Hej ni finaste bloggisar!

Jag har fått flera frågor om min topp som jag visat HÄR och HÄR. Båda kommer ifrån Kapp Ahl där jag jobbar. Det finns riktigt fina partytoppar där nu :O)


Tack söta anonym för tipset om brödrosten, blir så innerligt glad för alla hjälpsamma bloggisar. Och den brödrosten blir det INTE, får nog gå på en hederlig Dualit istället :O)

Hur mår ni annars?
Jag håller på att bli galen på alla fina erbjudanden som dyker upp överallt nu innan jul. Inte för att jag de gör mig arg utan för att det gör mig otroligt köpsugen på allt fint. Vill beställa nåt i varenda nätbutik jag tittar in i :O) Men visst är det skönt att kunna välja bort julträngslet i butikerna och beställa i lugn och ro på nätet. Färdiginslaget paket kan man oxå få i många nätshoppar.


Tävlingen är avgjord!


Grattis


Curlingmamman
&
Längtans hem


Maila mig er adress så kommer snart en liten julklapp i brevlådan :O)


Tack för de trevliga weekendtipsen vi fått.
Det blir nog ett och annat besök till era pärlor under kommande år :O)
Kram Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Milla!
Gud vad glad jag blev! Tack så mycket!! Det var en toppenbörjan på en väldigt regnig fredag...! :)

Ha en underbar helg!
Kram Maria

curlingmamman sa...

Tack söta Milla, jag blev jätteglad .) kram

OLIVIASPHOTOLIFE-Julklaender på bloggen sa...

Missa inte julkalendern på min blogg!

Unknown sa...

Hej Milla!
Se där, jag har helt missat att skicka adressen men nu hittar jag ingen mailadress till dig.

Jag skriver adressen här helt enkelt:

Maria Jimrell
Tullgatan 1C
271 42 YSTAD

Tack snälla du!
Ha en härlig julevecka och en lika härlig julafton!
Kram!