fredag 6 april 2012

Svar på era frågor


Tyvärr hinner jag inte svara på mail och hälsningar här på bloggen varje dag, så då och då kommer jag att göra inlägg där jag svarar på era frågor.


* Tunikan är av märket by Ti Mo och den är köpt i Mora på Solveigs.

* Tallrikshyllan i Lokes rum har jag ärvt av min mamma. Den är gjord på 70-talet. Innan jag fick den har den suttit i mamsens kök, avlutad.

* Kuddarna med får på kostar 259kr och är i ull.

* Möblerna på caféet har vi köpt på olika håll och renoverat själva och med hjälp av släkt.

* Min sänggavel är 180cm och är köpt på möbelrondellen i Mora Noret för flera år sen. Jag vet inte om den fortfarande finns kvar i sortimentet.

* Mina hemmagjorda insynsskydd har jag visat i ett tidigare inlägg och det hittar ni HÄR.


Hoppas jag inte missat någon nu. Tack så hjärtligt till er som även skriver hälsningar utan frågor. Vad vore bloggen utan er :O) 


Idag har vi haft en riktigt bra dag. Vad vi har gjort och vad vi har varit berättar jag mer om senare.
Kram på er så länge!
/Milla

Inga kommentarer: